Archiwum kategorii ‘strony firmowe’

5.11
2010

Korzyści posiadania firmowej strony internetowej

Tagi: , , , , , , , , ,

Obecnie każde przedsiębiorstwo dbające o swoją renomę posiada własną witrynę internetową. Stanowi ona podstawowy element jakiejkolwiek działalności w sieci. W szczególności wszystkie te firmy, które wiążą z internetem konkretne zamiary, powinny postarać się, by stworzyć jak najlepsze do tego warunki. Korzyści z posiadania firmowej strony WWW jest bardzo wiele, a dysponowanie takim środkiem stwarza cenne możliwości.

Świetne narzędzie marketingowe

Stworzenie firmowej strony internetowej to bardzo dobry zabieg marketingowy zarówno w przypadku początkujących, jak i dłużej prosperujących przedsiębiorstw. Na własnej witrynie zamieszczamy przede wszystkim informacje dotyczące firmy oraz ofertę. Dzięki temu każdy internauta odwiedzający serwis będzie mógł w łatwy i wygodny sposób zapoznać się ze świadczonymi przez nas usługami. Ciekawie zaprezentowane z pewnością przyciągną wielu zainteresowanych. Dzięki zastosowaniu odpowiednich funkcjonalności (jak forum czy blog) możemy również zapoznać się z ich preferencjami, co pomaga kontrolować efekty naszej działalności. Konieczne jest jednak, by zatroszczyć się o to, by użytkownicy mieli do niej jak najlepszy dostęp.

7.10
2010

SEO PR – synergia słowa i nowoczesnej technologii

Tagi: , , , , ,

Obecnie każda firma dbająca o swój wizerunek posiada własną witrynę internetową. Jednak, by odniosła sukces, stała się zauważalna i nie utonęła w morzu innych, konieczne jest podjęcie dodatkowych działań. Ponieważ internauci poszukujący informacji, najczęściej korzystają z przeglądarek internetowych, ważne jest, by nasza strona znajdowała się na wysokiej pozycji. Aby to osiągnąć, najlepiej wykorzystać SEO PR. Dzięki takim narzędziom każde przedsiębiorstwo zyskuje możliwość na stworzenie pomostu w komunikacji pomiędzy nim a jego otoczeniem.

Co to jest SEO PR?

SEO PR to połączenie zabiegów z zakresu Public Relations oraz działań SEO (czyli search engine optimization), które mają na celu pozycjonowanie stron WWW, m.in. poprzez nasycenie ich treści słowami kluczowymi. Dzięki takim frazom roboty wyszukiwarek internetowych klasyfikują daną witrynę na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Upraszczając, możemy powiedzieć, że SEO PR polega na odpowiednim konstruowaniu tekstów PR. Jednak całość działań nie ogranicza się jedynie do słów kluczy. Wszystkie materiały muszą być bowiem jak najlepszej jakości, z racji tego, że kieruje się do różnych odbiorców, głównie dziennikarzy oraz klientów firmy.

12.07
2010

Skuteczny copywriting kluczem do sukcesu w e-biznesie

Tagi: , ,

Kiedy zdecydujemy się na stworzenie strony internetowej naszej firmy, naszym zamiarem jest zaistnienie w świadomości potencjalnych Klientów, w tym przypadku użytkowników internetu. Ponieważ sieć to morze informacji, potrzebujemy kilku elementów, które wyróżnią nasz serwis na tle konkurencji. Aby odnieść sukces musimy spełnić trzy podstawowe warunki:

* nasza obecność w sieci powinna być zauważalna
* serwis musi być atrakcyjny wizualnie, a jego obsługa wygodna
* treści znajdujące się na stronie powinny być czytelne i przejrzyste

Jednym z głównych problemów powstających stron internetowych jest brak zastosowania ostatniego kryterium. To poważny błąd, ponieważ to właśnie odpowiednia treść warunkuje właściwy odbiór strony przez korzystającego z niej użytkownika. Tak naprawdę od zawartości treściowej strony zależy jej sukces. Dzięki właściwie dobranym frazom nie tylko zapewnimy sobie uwagę odwiedzających stronę, ale i stosowne warunki do tego, by przyciągnąć nawet tych, którzy pozornie nie są zainteresowani. Jak więc się zabrać za kreowanie treści naszej strony?

7.07
2010

Promocja strony internetowej a zaplecze techniczne

Tagi: , , ,

Kiedy tworzymy strony internetowej, zależy na nam, by została dobrze przyjęta przez internautów. Atrakcyjny wygląd oraz funkcjonalności to bardzo ważna kwestia, jednak nawet perfekcyjne wykonanie nie jest w stanie zagwarantować nam spektakularnych efektów. Aby nasza strona zaistniała w świadomości grupy docelowej, powinna zostać odpowiednio wypromowana w internecie. Konieczne jest podjęcie szeregu działań marketingowych, które pomogą nam osiągnąć sukces. Jednak bez odpowiedniego zaplecza technicznego serwisu nasze plany mogą zawieść.

Wybierz najlepszą formę promocji

Pierwszym krokiem jaki powinniśmy podjąć jest wybór środka przekazu, za którego pośrednictwem będziemy promować nasz produkt. Wśród najbardziej popularnych rodzajów reklamy wyróżnić możemy: telewizyjną, prasową, internetową oraz marketing wirusowy. Każdy z tych wariantów ma swoje dobre i złe strony.

1.05
2010

Tworzenie strony internetowej firmy

Tagi: ,

Każdej firmie, która decyduje się na promocję w internecie, zależy przede wszystkim na jak najlepszym zaprezentowaniu swoich usług i na zainteresowaniu nimi potencjalnych klientów. Pierwszym ważnym przedsięwzięciem jest stworzenie atrakcyjnej strony internetowej, która jest jej wizytówką. Ważne jest, by zawierała wszystkie istotne informacje dotyczące działalności firmy, powinna również tworzyć korzystny wizerunek, który będzie wyróżniał ją na tle konkurencji. Przy projektowaniu należy zatem wziąć pod uwagę kilka znaczących kwestii.

Krok pierwszy – projektowanie – wytyczenie celów strony internetowej

Pierwszą i najważniejszą sprawą, od której zaczniemy tworzenie strony internetowej firmy jest jej odpowiednie zaprojektowanie oraz wytyczenie głównego celu. Wiadomo, że będzie ona służyła kontaktom z użytkownikami, zatem powinniśmy się zastanowić jaka grupa odbiorców nas interesuje. Możemy również stworzyć profil idealnego klienta. Należy rozważyć jakie są jego potrzeby i pod tym kątem ocenić co powinno znaleźć się w danym serwisie. Kolejnym punktem jest ustalenie roli jaką ma spełniać dana strona internetowa – czy jest to tylko sama prezentacja firmy, sposób na przyciągnięcie uwagi klientów i zwiększenie sprzedaży, zwiększenie świadomości marki, wzmocnienie wizerunku lub promocja danego produktu. W każdym z tych przypadków występuje odmienna wizja danego serwisu. Konieczne jest zatem skupienie się na głównej funkcji.