Wpisy otagowane ‘promocja’

20.12
2010

Podsumowanie działalności w 2010 roku

Tagi: , , , , , , ,

Mijający rok był dla nas niezwykle pracowity. Nasza agencja nie tylko opiekowała się dotychczasowymi realizacjami, ale stworzyła również wiele interesujących projektów.
Wśród zadań wykonanych w 2010 roku znalazła się aktualizacja popularnego portalu student-gotuje.pl, wspierającego studentów oraz wszystkich ludzi żyjących w biegu cennymi poradami kulinarnymi oraz serwisu skierowanego do kierowców i posiadaczy warsztatów samochodowych dobrymechanik.net. Zatroszczyliśmy się [...]

7.12
2010

“Nakarm psa” – akcja charytatywna skuteczną kampanią wizerunkową

Tagi: , , , , , , ,

Budowanie pozytywnego wizerunku w internecie wymaga znajomości specyfiki jego funkcjonowania oraz wykorzystania odpowiednich narzędzi. Ponieważ każda kampania internetowa jest skierowana do użytkowników sieci, podczas jej planowania, warto rozważyć, jakiego rodzaju akcje przyciągną ich uwagę. Największym zainteresowaniem cieszą się konkursy internetowe oraz wszelkiego rodzaju przedsięwzięcia charytatywne.

Jako przykład ich zastosowania może posłużyć akcja zorganizowana przez serwis Szerlok.pl. Jej zasady polegają na zaangażowaniu internautów w pomoc dla schroniska dla zwierząt. Ogłaszając się na swojej stronie głównej oraz na portalu społecznościowym Facebook, zachęca użytkowników sieci do wejścia na swoją witrynę i wybrania psa spośród wymienionych na stronie, a następnie kliknięcia w jego zdjęcie. Po zebraniu odpowiedniej liczby głosów-klinknięć, Szerlok.pl wysyła zwierzęciu paczkę z karmą.

18.11
2010

Nowa odsłona serwisu student-gotuje.pl

Tagi: , , , ,

Student-gotuje.pl to popularny serwis dla miłośników kulinariów oraz wszystkich poszukujących inspiracji do przygotowania domowego posiłku. Ostatnio jego użytkownicy zyskali nowe powody do radości, ponieważ ruszyła jego nowa odsłona.
Odświeżony layout strony jest bardzo przyjemny dla oka, dzięki czemu cała witryna prezentuje się jeszcze ciekawiej. Dla wygody użytkowników zostały również wprowadzone liczne udogodnienia do portalowych funkcjonalności. Całą przemianę serwis zawdzięcza agencji interaktywnej Desnet.

5.11
2010

Korzyści posiadania firmowej strony internetowej

Tagi: , , , , , , , , ,

Obecnie każde przedsiębiorstwo dbające o swoją renomę posiada własną witrynę internetową. Stanowi ona podstawowy element jakiejkolwiek działalności w sieci. W szczególności wszystkie te firmy, które wiążą z internetem konkretne zamiary, powinny postarać się, by stworzyć jak najlepsze do tego warunki. Korzyści z posiadania firmowej strony WWW jest bardzo wiele, a dysponowanie takim środkiem stwarza cenne możliwości.

Świetne narzędzie marketingowe

Stworzenie firmowej strony internetowej to bardzo dobry zabieg marketingowy zarówno w przypadku początkujących, jak i dłużej prosperujących przedsiębiorstw. Na własnej witrynie zamieszczamy przede wszystkim informacje dotyczące firmy oraz ofertę. Dzięki temu każdy internauta odwiedzający serwis będzie mógł w łatwy i wygodny sposób zapoznać się ze świadczonymi przez nas usługami. Ciekawie zaprezentowane z pewnością przyciągną wielu zainteresowanych. Dzięki zastosowaniu odpowiednich funkcjonalności (jak forum czy blog) możemy również zapoznać się z ich preferencjami, co pomaga kontrolować efekty naszej działalności. Konieczne jest jednak, by zatroszczyć się o to, by użytkownicy mieli do niej jak najlepszy dostęp.

7.10
2010

SEO PR – synergia słowa i nowoczesnej technologii

Tagi: , , , , ,

Obecnie każda firma dbająca o swój wizerunek posiada własną witrynę internetową. Jednak, by odniosła sukces, stała się zauważalna i nie utonęła w morzu innych, konieczne jest podjęcie dodatkowych działań. Ponieważ internauci poszukujący informacji, najczęściej korzystają z przeglądarek internetowych, ważne jest, by nasza strona znajdowała się na wysokiej pozycji. Aby to osiągnąć, najlepiej wykorzystać SEO PR. Dzięki takim narzędziom każde przedsiębiorstwo zyskuje możliwość na stworzenie pomostu w komunikacji pomiędzy nim a jego otoczeniem.

Co to jest SEO PR?

SEO PR to połączenie zabiegów z zakresu Public Relations oraz działań SEO (czyli search engine optimization), które mają na celu pozycjonowanie stron WWW, m.in. poprzez nasycenie ich treści słowami kluczowymi. Dzięki takim frazom roboty wyszukiwarek internetowych klasyfikują daną witrynę na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Upraszczając, możemy powiedzieć, że SEO PR polega na odpowiednim konstruowaniu tekstów PR. Jednak całość działań nie ogranicza się jedynie do słów kluczy. Wszystkie materiały muszą być bowiem jak najlepszej jakości, z racji tego, że kieruje się do różnych odbiorców, głównie dziennikarzy oraz klientów firmy.

24.08
2010

Facebook szansą na wzmocnienie wizerunku Twojej firmy

Tagi: , , , , ,

Obecnie Facebook stanowi jedną z najczęściej odwiedzanych witryn internetowych, co sprawia, że króluje wśród wszystkich portali społecznościowych. Ponieważ serwis ten nieprzerwanie zrzesza ogromne liczby użytkowników (których znaczna większość spędza na serwisie wiele godzin tygodniowo), przyciągnął również uwagę specjalistów od marketingu.
W dobie dominacji internetu nad innymi mediami, wiele przedsiębiorstw korzysta z możliwości stworzenia konta na Facebooku. Zapewnia im to sporo korzyści związanych z kreowaniem marki. To wielka szansa na wzmocnienie wizerunku firmy, ponieważ umożliwia jej bezpośrednią interakcję z jej odbiorcami.

Dlaczego warto założyć stronę firmy na Facebooku?

Korzyści z założenie firmowego konta na Facebooku jest wiele. Przede wszystkim to świetna okazja dla wszystkich przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. Dołączenie do portalowej społeczności daje nam również szansę na dokładniejsze zapoznanie się potrzebami oraz upodobaniami użytkowników. Kolejnym plusem posiadania konta na FB jest możliwość bezpośredniego kontaktu z naszymi odbiorcami, który pozwala nam na szczegółowe poznanie ich opinii odnośnie naszych usług lub produktów. Wzmacnia to także więź pomiędzy użytkownikami a marką.

22.07
2010

Podaj dalej, czyli marketing wirusowy w internecie

Tagi: , , ,

Obecnie udana promocja produktu w internecie to duże wyzwanie. Internauci są coraz bardziej znudzeni reklamami, a zainteresowanie ich informacjami zamieszczonymi na wyskakującym bannerze, graniczy z cudem. Jak więc znaleźć właściwą drogę do potencjalnego odbiorcy? Przede wszystkim należy pamiętać, że ludzi pociąga wszystko co niestandardowe. Reklama powinna się zatem wyróżniać koncepcją, treścią oraz formą. Poszukując korzystnego rozwiązania, możemy zdecydować się na marketing wirusowy.

Kilka słów o tym jak działa marketing wirusowy

Marketing wirusowy to rodzaj działań promocyjnych, który jest najbardziej zależny od zaangażowania jego odbiorców. Polega on na rozpowszechnianiu reklam w postaci filmów, gier lub plików muzycznych promujących konkretny produkt. Ich koncepcja wyraża się w wykorzystywaniu niekonwencjonalnych motywów, które przyciągną uwagę odbiorców. Zainteresowani przesłanymi mailami przekazują je swoim znajomym. Dlatego właśnie ten rodzaj działań marketingowych nazywa się wirusowym. Im śmieszniejszy, straszniejszy czy bardziej szokujący będzie wykreowany przez nas materiał, tym większe są szanse na zyskanie popularności i osiągnięcie sukcesu.

Warunki sukcesu

Aby marketing wirusowy przyniósł nam spodziewane rezultaty, konieczne jest spełnienie odpowiednich warunków. Po pierwsze musimy pamiętać, że podstawową zasadą przygotowywania jakiegokolwiek materiału marketingowego jest wyznaczenie grupy docelowej. Bez tego cała kampania zakończy się fiaskiem. Zgodnie z jej zainteresowaniami i wymaganiami będziemy tworzyć nasz materiał. Konieczne jest stworzenie koncepcji, która wyróżni nas na tle konkurencji. Nasz pomysł powinien być niekonwencjonalny. W przypadku marketingu wirusowego możemy pozwolić sobie również na większą spontaniczność niż w reklamach telewizyjnych czy radiowych. Dodatkowo mamy również szeroki wybór narzędzi, za pośrednictwem których nasza marka będzie rozpowszechniana.

12.07
2010

Skuteczny copywriting kluczem do sukcesu w e-biznesie

Tagi: , ,

Kiedy zdecydujemy się na stworzenie strony internetowej naszej firmy, naszym zamiarem jest zaistnienie w świadomości potencjalnych Klientów, w tym przypadku użytkowników internetu. Ponieważ sieć to morze informacji, potrzebujemy kilku elementów, które wyróżnią nasz serwis na tle konkurencji. Aby odnieść sukces musimy spełnić trzy podstawowe warunki:

* nasza obecność w sieci powinna być zauważalna
* serwis musi być atrakcyjny wizualnie, a jego obsługa wygodna
* treści znajdujące się na stronie powinny być czytelne i przejrzyste

Jednym z głównych problemów powstających stron internetowych jest brak zastosowania ostatniego kryterium. To poważny błąd, ponieważ to właśnie odpowiednia treść warunkuje właściwy odbiór strony przez korzystającego z niej użytkownika. Tak naprawdę od zawartości treściowej strony zależy jej sukces. Dzięki właściwie dobranym frazom nie tylko zapewnimy sobie uwagę odwiedzających stronę, ale i stosowne warunki do tego, by przyciągnąć nawet tych, którzy pozornie nie są zainteresowani. Jak więc się zabrać za kreowanie treści naszej strony?

7.07
2010

Promocja strony internetowej a zaplecze techniczne

Tagi: , , ,

Kiedy tworzymy strony internetowej, zależy na nam, by została dobrze przyjęta przez internautów. Atrakcyjny wygląd oraz funkcjonalności to bardzo ważna kwestia, jednak nawet perfekcyjne wykonanie nie jest w stanie zagwarantować nam spektakularnych efektów. Aby nasza strona zaistniała w świadomości grupy docelowej, powinna zostać odpowiednio wypromowana w internecie. Konieczne jest podjęcie szeregu działań marketingowych, które pomogą nam osiągnąć sukces. Jednak bez odpowiedniego zaplecza technicznego serwisu nasze plany mogą zawieść.

Wybierz najlepszą formę promocji

Pierwszym krokiem jaki powinniśmy podjąć jest wybór środka przekazu, za którego pośrednictwem będziemy promować nasz produkt. Wśród najbardziej popularnych rodzajów reklamy wyróżnić możemy: telewizyjną, prasową, internetową oraz marketing wirusowy. Każdy z tych wariantów ma swoje dobre i złe strony.