Wpisy otagowane ‘planowanie’

16.01
2011

Owocny początek nowego roku 2011

Tagi: , , , ,

Właśnie rozpoczął się nowy rok, a wraz z nim nowe wyzwania. Na początku stycznia nawiązaliśmy współpracę z agencją interaktywną Maciaszczyk Interaktywny, stanowiącą część Agencji Reklamowej Maciaszczyk, która zajmuje się projektami w internecie. Wspólnie udało nam się stworzyć już dwie realizacje i mamy nadzieję, że nasza współpraca zaowocuje kolejnymi ciekawymi projektami.

Do tej pory efektywnie współdziałamy już z agencją artflash interactive oraz z norweską agencją creomedia. Stale działamy jako wykonawca lub podwykonawca, zajmując się kompleksowym tworzeniem stron WWW oraz serwisów internetowych. Dokładamy wszelkich starań, aby precyzyjnie wykonać każdy etap realizacji od przygotowywania szaty graficznej, przez kreatywny copywriting, aż po pełne oprogramowanie, zgodne z najwyższymi standardami internetu. Dbamy również o odpowiednie pozycjonowanie tworzonych przez nas witryn internetowych, zajmując się kompleksowymi działaniami SEO.

5.11
2010

Korzyści posiadania firmowej strony internetowej

Tagi: , , , , , , , , ,

Obecnie każde przedsiębiorstwo dbające o swoją renomę posiada własną witrynę internetową. Stanowi ona podstawowy element jakiejkolwiek działalności w sieci. W szczególności wszystkie te firmy, które wiążą z internetem konkretne zamiary, powinny postarać się, by stworzyć jak najlepsze do tego warunki. Korzyści z posiadania firmowej strony WWW jest bardzo wiele, a dysponowanie takim środkiem stwarza cenne możliwości.

Świetne narzędzie marketingowe

Stworzenie firmowej strony internetowej to bardzo dobry zabieg marketingowy zarówno w przypadku początkujących, jak i dłużej prosperujących przedsiębiorstw. Na własnej witrynie zamieszczamy przede wszystkim informacje dotyczące firmy oraz ofertę. Dzięki temu każdy internauta odwiedzający serwis będzie mógł w łatwy i wygodny sposób zapoznać się ze świadczonymi przez nas usługami. Ciekawie zaprezentowane z pewnością przyciągną wielu zainteresowanych. Dzięki zastosowaniu odpowiednich funkcjonalności (jak forum czy blog) możemy również zapoznać się z ich preferencjami, co pomaga kontrolować efekty naszej działalności. Konieczne jest jednak, by zatroszczyć się o to, by użytkownicy mieli do niej jak najlepszy dostęp.

24.08
2010

Facebook szansą na wzmocnienie wizerunku Twojej firmy

Tagi: , , , , ,

Obecnie Facebook stanowi jedną z najczęściej odwiedzanych witryn internetowych, co sprawia, że króluje wśród wszystkich portali społecznościowych. Ponieważ serwis ten nieprzerwanie zrzesza ogromne liczby użytkowników (których znaczna większość spędza na serwisie wiele godzin tygodniowo), przyciągnął również uwagę specjalistów od marketingu.
W dobie dominacji internetu nad innymi mediami, wiele przedsiębiorstw korzysta z możliwości stworzenia konta na Facebooku. Zapewnia im to sporo korzyści związanych z kreowaniem marki. To wielka szansa na wzmocnienie wizerunku firmy, ponieważ umożliwia jej bezpośrednią interakcję z jej odbiorcami.

Dlaczego warto założyć stronę firmy na Facebooku?

Korzyści z założenie firmowego konta na Facebooku jest wiele. Przede wszystkim to świetna okazja dla wszystkich przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. Dołączenie do portalowej społeczności daje nam również szansę na dokładniejsze zapoznanie się potrzebami oraz upodobaniami użytkowników. Kolejnym plusem posiadania konta na FB jest możliwość bezpośredniego kontaktu z naszymi odbiorcami, który pozwala nam na szczegółowe poznanie ich opinii odnośnie naszych usług lub produktów. Wzmacnia to także więź pomiędzy użytkownikami a marką.

22.07
2010

Podaj dalej, czyli marketing wirusowy w internecie

Tagi: , , ,

Obecnie udana promocja produktu w internecie to duże wyzwanie. Internauci są coraz bardziej znudzeni reklamami, a zainteresowanie ich informacjami zamieszczonymi na wyskakującym bannerze, graniczy z cudem. Jak więc znaleźć właściwą drogę do potencjalnego odbiorcy? Przede wszystkim należy pamiętać, że ludzi pociąga wszystko co niestandardowe. Reklama powinna się zatem wyróżniać koncepcją, treścią oraz formą. Poszukując korzystnego rozwiązania, możemy zdecydować się na marketing wirusowy.

Kilka słów o tym jak działa marketing wirusowy

Marketing wirusowy to rodzaj działań promocyjnych, który jest najbardziej zależny od zaangażowania jego odbiorców. Polega on na rozpowszechnianiu reklam w postaci filmów, gier lub plików muzycznych promujących konkretny produkt. Ich koncepcja wyraża się w wykorzystywaniu niekonwencjonalnych motywów, które przyciągną uwagę odbiorców. Zainteresowani przesłanymi mailami przekazują je swoim znajomym. Dlatego właśnie ten rodzaj działań marketingowych nazywa się wirusowym. Im śmieszniejszy, straszniejszy czy bardziej szokujący będzie wykreowany przez nas materiał, tym większe są szanse na zyskanie popularności i osiągnięcie sukcesu.

Warunki sukcesu

Aby marketing wirusowy przyniósł nam spodziewane rezultaty, konieczne jest spełnienie odpowiednich warunków. Po pierwsze musimy pamiętać, że podstawową zasadą przygotowywania jakiegokolwiek materiału marketingowego jest wyznaczenie grupy docelowej. Bez tego cała kampania zakończy się fiaskiem. Zgodnie z jej zainteresowaniami i wymaganiami będziemy tworzyć nasz materiał. Konieczne jest stworzenie koncepcji, która wyróżni nas na tle konkurencji. Nasz pomysł powinien być niekonwencjonalny. W przypadku marketingu wirusowego możemy pozwolić sobie również na większą spontaniczność niż w reklamach telewizyjnych czy radiowych. Dodatkowo mamy również szeroki wybór narzędzi, za pośrednictwem których nasza marka będzie rozpowszechniana.

15.07
2010

Jak wybrać odpowiedni dla nas hosting?

Tagi: , ,

Kiedy stworzymy naszą stronę internetową lub inny serwis, potrzebujemy serwera, na którym ją umieścimy. Zazwyczaj firmy korzystają z hostingu, czyli usługi oferowanej przez specjalizujących się w tym dostawców. Tu jednak pojawia się dylemat jak rodzaj wybrać, mamy bowiem do wyboru zarówno bezpłatny, jak i za pobraniem odpowiednich kosztów. Dodatkowo musimy się zastanowić czy dla naszego serwisu bardziej odpowiedni będzie hosting współdzielony, wirtualny czy może dedykowany. Który z nich jest lepszy i z pomocą jakich kryteriów powinniśmy podjąć decyzję?

Znajdź swoje miejsce

Dla prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej konieczne jest umieszczenie jej na serwerze. Jego nieprzerwane działanie gwarantuje nam, że strona będzie cały czas dostępna. Zanim jednak zdecydujemy się na hosting, musimy rozważyć jaki rodzaj będzie dla nas odpowiedni. Jeśli jest to nasz pierwszy serwis i mamy do niego bardziej „testowe” podejście, wówczas możemy wybrać bezpłatny typ usługi. To idealna dla nas opcja, ponieważ nie jesteśmy obciążeni żadnym ryzykiem. Plusem tego rozwiązania, oprócz braku jakichkolwiek opłat, jest również to, że nie musimy podpisywać żadnej umowy, więc swobodnie możemy w każdej chwili zrezygnować z usług.

15.05
2010

Jak zaplanować serwis społecznościowy

Tagi: , , , ,

Internet obecnie jest jednym z dominujących mediów. Oprócz tego, że stanowi najszybsze źródło informacji, jest dla nas również przestrzenią życiową. Tutaj nawiązujemy nowe znajomości, utrzymujemy kontakt z bliskimi, prowadzimy dyskusje, korespondujemy oraz szukamy porady. Umożliwiają nam to głównie serwisy społecznościowe, których popularność ciągle wzrasta. Dzięki nim, nie ruszając się z domu, możemy brać aktywny udział w życiu towarzyskim i nie tylko. Wciąż pojawiają się nowe rodzaje tego typu serwisów, przynosząc duże korzyści ich twórcom. Jak zatem zaplanować stworzenie efektywnego portalu?

ZRÓB DOBRY RESEARCH

Kluczową kwestią przy planowaniu tworzenia serwisu społecznościowego jest rozważenie do jakiej grupy docelowej się kierujemy. Każdy tego rodzaju portal zwraca się do określonego grona odbiorców, które ma stać się jego społecznością. Istnieją dwa typy takich serwisów: otwarte i zamknięte.
Z pierwszego typu może korzystać bez ograniczeń każdy internauta, który się zarejestruje. Drugi z kolei jest dostępny tylko dla wybranych osób, jak np. pracownicy konkretnej firmy, ludzie należący do danej organizacji lub wszyscy należący do grupy założonej przez jednego użytkownika. Możliwość dołączenia warunkuje tutaj otrzymanie zaproszenia od posiadacza konta na portalu.