Wpisy otagowane ‘media’

25.11
2010

Efektywny debiut Slimeo.pl

Tagi: , , , ,

Slimeo.pl to portal społecznościowy, który całkiem niedawno miał swoją premierę w internecie. Debiut ten odbił się w sieci szerokim echem. Serwis przeznaczony dla osób pragnących zdrowo i skutecznie schudnąć oraz prowadzić zdrowy tryb życia, został nie tylko dostrzeżony przez internautów, ale również przez branżowych dziennikarzy.
Portal Bankier.pl określił Slimeo.pl „młodym wilkiem e-biznesu” i umieścił wśród sześciu najciekawszych debiutów. Z kolei serwis MamBiznes.pl poświęcił mu cały artykuł. Takie wyróżnienie cieszy zarówno właścicieli strony, jak i wykonawców czuwających nad jej rozwojem, agencję interaktywną Desnet.

18.11
2010

Nowa odsłona serwisu student-gotuje.pl

Tagi: , , , ,

Student-gotuje.pl to popularny serwis dla miłośników kulinariów oraz wszystkich poszukujących inspiracji do przygotowania domowego posiłku. Ostatnio jego użytkownicy zyskali nowe powody do radości, ponieważ ruszyła jego nowa odsłona.
Odświeżony layout strony jest bardzo przyjemny dla oka, dzięki czemu cała witryna prezentuje się jeszcze ciekawiej. Dla wygody użytkowników zostały również wprowadzone liczne udogodnienia do portalowych funkcjonalności. Całą przemianę serwis zawdzięcza agencji interaktywnej Desnet.

5.08
2010

Zadbaj o swoje kontakty z mediami i skorzystaj z internetowego biura prasowego

Tagi: , , , ,

Podstawą kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa w internecie jest prowadzenie odpowiednich działań z zakresu PR. Jednym z podstawowych elementów, które mogą zapewnić naszej firmie sukces, są dobre relacje z mediami. Jednak, jak wie każdy specjalista od PR, bieżący kontakt z dziennikarzami bywa bardzo często utrudniony. Jak w takich sytuacjach znaleźć właściwe rozwiązanie? Jednym z najkorzystniejszych jest internetowe biuro prasowe. Dzięki niemu firma w krótkim czasie może przekazywać mediom wszystkie istotne informacje dotyczące jej działalności. Jest to jeden z najlepszych sposobów na wykształcenie pozytywnego wizerunku naszego przedsiębiorstwa.

Szybki przekaz informacji

Aby w odpowiednim czasie przekazać do mediów istotne dla naszej firmy komunikaty, trzeba często działać na ostatnią chwilę. Nierzadko zdarzają się sytuacje, w których po prostu jest za późno. Internetowe biuro prasowe pozwoli nam uniknąć takich stresujących sytuacji. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie zarówno dla firmy, jak i dla samych dziennikarzy. Stworzenie wirtualnego biura prasowego, daje nam możliwość szybkiego przekazu informacji dotyczących przedsiębiorstwa oraz zamieszczania na bieżąco komunikatów na temat jego aktualnych przedsięwzięć. Przedstawiciele mediów, wchodząc na odpowiednią zakładkę na naszej stronie firmowej, w łatwy sposób mogą zapoznać się ze wszystkimi materiałami. Jeśli są przygotowane rzetelnie i w przystępnej formie, z pewnością zachęcą ich do stworzenia publikacji na nasz temat.