Wpisy otagowane ‘komunikacja’

5.11
2010

Korzyści posiadania firmowej strony internetowej

Tagi: , , , , , , , , ,

Obecnie każde przedsiębiorstwo dbające o swoją renomę posiada własną witrynę internetową. Stanowi ona podstawowy element jakiejkolwiek działalności w sieci. W szczególności wszystkie te firmy, które wiążą z internetem konkretne zamiary, powinny postarać się, by stworzyć jak najlepsze do tego warunki. Korzyści z posiadania firmowej strony WWW jest bardzo wiele, a dysponowanie takim środkiem stwarza cenne możliwości.

Świetne narzędzie marketingowe

Stworzenie firmowej strony internetowej to bardzo dobry zabieg marketingowy zarówno w przypadku początkujących, jak i dłużej prosperujących przedsiębiorstw. Na własnej witrynie zamieszczamy przede wszystkim informacje dotyczące firmy oraz ofertę. Dzięki temu każdy internauta odwiedzający serwis będzie mógł w łatwy i wygodny sposób zapoznać się ze świadczonymi przez nas usługami. Ciekawie zaprezentowane z pewnością przyciągną wielu zainteresowanych. Dzięki zastosowaniu odpowiednich funkcjonalności (jak forum czy blog) możemy również zapoznać się z ich preferencjami, co pomaga kontrolować efekty naszej działalności. Konieczne jest jednak, by zatroszczyć się o to, by użytkownicy mieli do niej jak najlepszy dostęp.

7.10
2010

SEO PR – synergia słowa i nowoczesnej technologii

Tagi: , , , , ,

Obecnie każda firma dbająca o swój wizerunek posiada własną witrynę internetową. Jednak, by odniosła sukces, stała się zauważalna i nie utonęła w morzu innych, konieczne jest podjęcie dodatkowych działań. Ponieważ internauci poszukujący informacji, najczęściej korzystają z przeglądarek internetowych, ważne jest, by nasza strona znajdowała się na wysokiej pozycji. Aby to osiągnąć, najlepiej wykorzystać SEO PR. Dzięki takim narzędziom każde przedsiębiorstwo zyskuje możliwość na stworzenie pomostu w komunikacji pomiędzy nim a jego otoczeniem.

Co to jest SEO PR?

SEO PR to połączenie zabiegów z zakresu Public Relations oraz działań SEO (czyli search engine optimization), które mają na celu pozycjonowanie stron WWW, m.in. poprzez nasycenie ich treści słowami kluczowymi. Dzięki takim frazom roboty wyszukiwarek internetowych klasyfikują daną witrynę na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Upraszczając, możemy powiedzieć, że SEO PR polega na odpowiednim konstruowaniu tekstów PR. Jednak całość działań nie ogranicza się jedynie do słów kluczy. Wszystkie materiały muszą być bowiem jak najlepszej jakości, z racji tego, że kieruje się do różnych odbiorców, głównie dziennikarzy oraz klientów firmy.