Wpisy otagowane ‘funkcjonalność’

21.02
2011

Znajdź pracę przez internet

Tagi: , , , , , , , ,

Obecnie, w dobie dominacji internetu nad innymi mediami, niemal wszystkie nasze sprawy załatwiamy za pośrednictwem sieci. Płacenie rachunków, edukacja, życie towarzyskie – nasze życie coraz częściej prowadzimy drogą wirtualną. Jednym z najbardziej popularnych trendów jest również poszukiwanie pracy przez internet. Stało się ono na tyle powszechne, że powstało wiele serwisów ułatwiających proces wyszukiwania ogłoszeń o pracę, a nawet rekrutacji.

20.12
2010

Podsumowanie działalności w 2010 roku

Tagi: , , , , , , ,

Mijający rok był dla nas niezwykle pracowity. Nasza agencja nie tylko opiekowała się dotychczasowymi realizacjami, ale stworzyła również wiele interesujących projektów.
Wśród zadań wykonanych w 2010 roku znalazła się aktualizacja popularnego portalu student-gotuje.pl, wspierającego studentów oraz wszystkich ludzi żyjących w biegu cennymi poradami kulinarnymi oraz serwisu skierowanego do kierowców i posiadaczy warsztatów samochodowych dobrymechanik.net. Zatroszczyliśmy się [...]

18.11
2010

Nowa odsłona serwisu student-gotuje.pl

Tagi: , , , ,

Student-gotuje.pl to popularny serwis dla miłośników kulinariów oraz wszystkich poszukujących inspiracji do przygotowania domowego posiłku. Ostatnio jego użytkownicy zyskali nowe powody do radości, ponieważ ruszyła jego nowa odsłona.
Odświeżony layout strony jest bardzo przyjemny dla oka, dzięki czemu cała witryna prezentuje się jeszcze ciekawiej. Dla wygody użytkowników zostały również wprowadzone liczne udogodnienia do portalowych funkcjonalności. Całą przemianę serwis zawdzięcza agencji interaktywnej Desnet.

6.07
2010

Rosnąca popularność serwisu dobrymechanik.net generuje nowe funkcjonalności

Tagi: , , ,

Serwis dobrymechanik.net to pomocny dla każdego kierowcy portal internetowy. Zaprojektowany i wykonany przez agencję interaktywną Desnet, stanowi cenne źródło informacji odnośnie warsztatów samochodowych, kontrolowania stanu technicznego auta oraz ogólnych porad dotyczących serwisowania samochodu.
Stale zwiększająca się liczba użytkowników, wśród których znajdują się nie tylko kierowcy, ale również posiadacze warsztatów samochodowych, zachęciła właściciela portalu do wprowadzenia nowych funkcjonalności. Agencja interaktywna Desnet przygotowała kilka nowych udogodnień.

Nowe możliwości dla kierowców i …

Obecnie każdy zarejestrowany kierowca, oprócz możliwości wyszukania warsztatu samochodowego, sprawdzenia opinii na jego temat oraz ocenienia go, ma szansę skorzystać z dodatkowej usługi jaką jest książka serwisowa. Wprowadzając podstawowe dane swojego auta, użytkownik może odnotowywać wszystkie naprawy ze szczegółowymi informacjami (jak data i rodzaj serwisu). Ta funkcjonalność pozwala na bieżąco kontrolować stan techniczny swojego samochodu.

17.06
2010

Janusz Korwin-Mikke zwycięzca w Internecie

Tagi: , ,

Czas wyborów nieuchronnie się zbliża, a kandydaci na prezydenta ze wszystkich sił zabiegają o najwyższe wyniki w sondażach. Nie każdy jednak potrafi korzystać ze wszystkich źródeł kontaktu z wyborcami, ignorując potęgę możliwości jaką jest internet. Wyjątek stanowi Janusz Korwin-Mikke, który, jak podaje „Gazeta Wyborcza”, w internetowych sondażach wyprzedził pozostałych kandydatów, w tym również Bronisława Komorowskiego i Jarosława Kaczyńskiego. Zgodnie z badaniami firmy Bluerank, jako niekwestionowany lider zdobył 51 proc. punktów w stosunku do maksymalnych możliwości. Wynik ten nie szokuje tak bardzo, ponieważ Korwin-Mikke jest właścicielem najlepszego serwisu internetowego, zrzeszającego imponują liczbę aktywnych użytkowników.

Jak Barack Obama

Korwin-Mikke to jedyny kandydat na prezydenta, który prowadzi zbliżoną formę działalności do Baracka Obamy. Zwycięzca wyborów w Stanach Zjednoczonych dbał o kontakt ze społeczeństwem, również za pośrednictwem internetu. Okazało się to jedną z głównych przyczyn jego wygranej.
Polski polityk od dłuższego czasu prowadzi swój blog, dzieląc się myślami z internautami. Nie ignoruje również takich serwisów społeczościowych jak Facebook czy You Tube, na którym posiada aż 924 filmy i 4053 subskrybentów. W tej dziedzinie Korwin-Mikke także wyprzedził swoich konkurentów.

1.06
2010

Tworzenie serwisu społecznościowego przez agencję interaktywną

Tagi: , , , ,

Planowanie stworzenia serwisu społecznościowego powinniśmy rozpocząć od znalezienia odpowiedniego realizatora naszego projektu. Świadczeniem tego typu usług zajmują się głównie agencje interaktywne. Obecnie jest ich na rynku bardzo wiele, jednak zanim zdecydujemy się na którąś z nich, powinniśmy dokładnie przeanalizować jej działalność.

Etap I – rekonesans

Rozeznanie w ofertach różnych agencji interaktywnych należałoby zacząć od dokładnego zapoznania się z ich wcześniejszymi pracami. Na tej podstawie będzie nam łatwiej ocenić czy dana firma rzetelnie wykona powierzone jej zlecenie i spełni nasze oczekiwania. Warto również zorientować się jak sprawdzają się poprzednie realizacje. W przypadku portali społecznościowych wyznacznikiem będą opinie użytkowników.

Etap II – ustalenie budżetu

Kiedy wybierzemy już najbardziej odpowiadającą nam agencję interaktywną rozmowy powinniśmy zacząć od ustalenia budżetu. W tej kwestii warto zwrócić uwagę na to czy firma ma w swojej ofercie różne opcje płatności za wykonanie serwisu. Obecnie istnieje możliwość ratalnego opłacania wykonywanych usług. Przykładowo: wraz wprowadzeniem kolejnej funkcjonalności wpłacana jest kolejna transza. Jest to wygodne dla każdego klienta, któremu trudniej byłoby zapłacić z góry większą kwotę. Zaletą tego rozwiązania jest także możliwość obserwowania na bieżąco wszystkich efektów, dzięki czemu ocenimy, które elementy są najefektywniejsze oraz jakie jeszcze warto wprowadzić.

Etap III – podpisanie umowy

Po ustaleniu w jaki sposób chcemy mieć realizowany projekt, możemy przystąpić do podpisania umowy. Wówczas powinniśmy dokładnie ustalić jakie działania będą wchodziły w zakres realizacji. Istotne jest określenie, których konkretnie usług oczekujemy. Podstawowe trzy elementy wykonywane przy tworzeniu serwisów społecznościowych to grafika, system oraz serwis (gwarancja i opieka na portalem).

15.05
2010

Jak zaplanować serwis społecznościowy

Tagi: , , , ,

Internet obecnie jest jednym z dominujących mediów. Oprócz tego, że stanowi najszybsze źródło informacji, jest dla nas również przestrzenią życiową. Tutaj nawiązujemy nowe znajomości, utrzymujemy kontakt z bliskimi, prowadzimy dyskusje, korespondujemy oraz szukamy porady. Umożliwiają nam to głównie serwisy społecznościowe, których popularność ciągle wzrasta. Dzięki nim, nie ruszając się z domu, możemy brać aktywny udział w życiu towarzyskim i nie tylko. Wciąż pojawiają się nowe rodzaje tego typu serwisów, przynosząc duże korzyści ich twórcom. Jak zatem zaplanować stworzenie efektywnego portalu?

ZRÓB DOBRY RESEARCH

Kluczową kwestią przy planowaniu tworzenia serwisu społecznościowego jest rozważenie do jakiej grupy docelowej się kierujemy. Każdy tego rodzaju portal zwraca się do określonego grona odbiorców, które ma stać się jego społecznością. Istnieją dwa typy takich serwisów: otwarte i zamknięte.
Z pierwszego typu może korzystać bez ograniczeń każdy internauta, który się zarejestruje. Drugi z kolei jest dostępny tylko dla wybranych osób, jak np. pracownicy konkretnej firmy, ludzie należący do danej organizacji lub wszyscy należący do grupy założonej przez jednego użytkownika. Możliwość dołączenia warunkuje tutaj otrzymanie zaproszenia od posiadacza konta na portalu.