Wpisy otagowane ‘facebook’

6.04
2011

Niekrytykrytyk.com – nowe odkrycie internetu

Tagi: , , , , , ,

Przyglądając się dwóm największym źródłom rozrywki, jakimi są Facebook oraz You Tube, możemy stwierdzić, że świat przybiera coraz bardziej karykaturalne kształty. Wśród tandety, fascynacji wątpliwymi talentami i śmietnikowego humoru można jednak wyłonić perełki… O tym, jak bez marketingowego wsparcia może się narodzić gwiazda, świadczy przykład jednego z najsłynniejszych polskich bloggerów.

25.08
2010

Płatna reklama w serwisie Facebook

Tagi: , , , ,

Rosnąca popularność serwisu Facebook oraz ogromne liczby korzystających z niego użytkowników, sprawiają, że jest to idealne miejsce na przeprowadzenie akcji marketingowych. Dzięki temu mamy szansę dotrzeć do szerszego grona odbiorców i to mniejszym kosztem. Jeśli zdecydujemy się na taką formę promocji, mamy do dyspozycji trzy rodzaje płatnej reklamy: Social Ads, Engagement Ads oraz standardowe reklamy bannerowe.

Social Ads

Najbardziej powszechną formą reklamy na Facebooku jest Social Ads. Jedną z największych zalet tej opcji stanowi możliwość wytypowania grupy docelowej na podstawie wyznaczonych przez nas kryteriów. Przykładowo, jeśli nasza kampania reklamowa kieruje się do osób uwielbiających podróże, możemy zwrócić się bezpośrednio do tych użytkowników, którzy mają zaznaczone takie preferencje w swoich profilach. Możemy również zawężyć wybraną grupę odbiorców do użytkowników mieszkających w konkretnym kraju ( przypadku niektórych państw nawet w województwa i miasta). Dodatkowo każdy, kto posiada swoje konto na Facebooku i jest również administratorem stron, twórcą aplikacji lub założycielem wydarzeń ma także opcję targetowania użytkowników korzystających właśnie z tych usług.