Wpisy otagowane ‘efektywność’

24.08
2010

Facebook szansą na wzmocnienie wizerunku Twojej firmy

Tagi: , , , , ,

Obecnie Facebook stanowi jedną z najczęściej odwiedzanych witryn internetowych, co sprawia, że króluje wśród wszystkich portali społecznościowych. Ponieważ serwis ten nieprzerwanie zrzesza ogromne liczby użytkowników (których znaczna większość spędza na serwisie wiele godzin tygodniowo), przyciągnął również uwagę specjalistów od marketingu.
W dobie dominacji internetu nad innymi mediami, wiele przedsiębiorstw korzysta z możliwości stworzenia konta na Facebooku. Zapewnia im to sporo korzyści związanych z kreowaniem marki. To wielka szansa na wzmocnienie wizerunku firmy, ponieważ umożliwia jej bezpośrednią interakcję z jej odbiorcami.

Dlaczego warto założyć stronę firmy na Facebooku?

Korzyści z założenie firmowego konta na Facebooku jest wiele. Przede wszystkim to świetna okazja dla wszystkich przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. Dołączenie do portalowej społeczności daje nam również szansę na dokładniejsze zapoznanie się potrzebami oraz upodobaniami użytkowników. Kolejnym plusem posiadania konta na FB jest możliwość bezpośredniego kontaktu z naszymi odbiorcami, który pozwala nam na szczegółowe poznanie ich opinii odnośnie naszych usług lub produktów. Wzmacnia to także więź pomiędzy użytkownikami a marką.

5.08
2010

Zadbaj o swoje kontakty z mediami i skorzystaj z internetowego biura prasowego

Tagi: , , , ,

Podstawą kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa w internecie jest prowadzenie odpowiednich działań z zakresu PR. Jednym z podstawowych elementów, które mogą zapewnić naszej firmie sukces, są dobre relacje z mediami. Jednak, jak wie każdy specjalista od PR, bieżący kontakt z dziennikarzami bywa bardzo często utrudniony. Jak w takich sytuacjach znaleźć właściwe rozwiązanie? Jednym z najkorzystniejszych jest internetowe biuro prasowe. Dzięki niemu firma w krótkim czasie może przekazywać mediom wszystkie istotne informacje dotyczące jej działalności. Jest to jeden z najlepszych sposobów na wykształcenie pozytywnego wizerunku naszego przedsiębiorstwa.

Szybki przekaz informacji

Aby w odpowiednim czasie przekazać do mediów istotne dla naszej firmy komunikaty, trzeba często działać na ostatnią chwilę. Nierzadko zdarzają się sytuacje, w których po prostu jest za późno. Internetowe biuro prasowe pozwoli nam uniknąć takich stresujących sytuacji. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie zarówno dla firmy, jak i dla samych dziennikarzy. Stworzenie wirtualnego biura prasowego, daje nam możliwość szybkiego przekazu informacji dotyczących przedsiębiorstwa oraz zamieszczania na bieżąco komunikatów na temat jego aktualnych przedsięwzięć. Przedstawiciele mediów, wchodząc na odpowiednią zakładkę na naszej stronie firmowej, w łatwy sposób mogą zapoznać się ze wszystkimi materiałami. Jeśli są przygotowane rzetelnie i w przystępnej formie, z pewnością zachęcą ich do stworzenia publikacji na nasz temat.

4.08
2010

Rosnąca popularność sklepów internetowych

Tagi: , ,

Zakupy to dla wielu z nas czynność, która zajmuje zdecydowanie zbyt wiele czasu. Są osoby uwielbiające godzinne wyprawy po galeriach handlowych czy innych tego rodzaju miejscach, jednak dla większości to po prostu konieczność. Obecnie, dzięki internetowi, nasz problem został rozwiązany. Niezależnie od tego czy musimy kupić ubrania, kosmetyki, meble, sprzęt RTV czy innego rodzaju artykuły, możemy zrobić to za pośrednictwem sieci, bez konieczności ruszania się z domu. Rosnąca popularność sklepów internetowych, powoduje, że coraz częściej wolimy dokonywać zakupów przez internet.

Wygodniejsze i bardziej opłacalne dla klientów…

Komfort internetowych zakupów to nie tylko możliwość zapoznania się z ofertą danego sklepu bez konieczności wychodzenia z domu. To bardzo często okazja do zakupienia konkretnych produktów w bardzo korzystnej cenie. Sklepy internetowe często mają w swojej ofercie okazje, których w centrum handlowym nie znajdziemy. Również forma płatności jest wygodniejsza, nie musimy martwić się czy mamy przy sobie odpowiednią ilość gotówki lub czy limit na naszej karcie kredytowej nie zostanie przekroczony. Wystarczy wykonać przelew, oczywiście za pośrednictwem internetu lub zapłacić przy odbiorze przesyłki. Dodatkowym plusem dokonywania tego typu transakcji w sieci są porównywarki cen. Dają nam one możliwość sprawdzenia, gdzie możemy kupić interesujący nas produkt w najniższej cenie. Dlatego też coraz więcej osób wybiera właśnie tę formę zakupów.

22.07
2010

Podaj dalej, czyli marketing wirusowy w internecie

Tagi: , , ,

Obecnie udana promocja produktu w internecie to duże wyzwanie. Internauci są coraz bardziej znudzeni reklamami, a zainteresowanie ich informacjami zamieszczonymi na wyskakującym bannerze, graniczy z cudem. Jak więc znaleźć właściwą drogę do potencjalnego odbiorcy? Przede wszystkim należy pamiętać, że ludzi pociąga wszystko co niestandardowe. Reklama powinna się zatem wyróżniać koncepcją, treścią oraz formą. Poszukując korzystnego rozwiązania, możemy zdecydować się na marketing wirusowy.

Kilka słów o tym jak działa marketing wirusowy

Marketing wirusowy to rodzaj działań promocyjnych, który jest najbardziej zależny od zaangażowania jego odbiorców. Polega on na rozpowszechnianiu reklam w postaci filmów, gier lub plików muzycznych promujących konkretny produkt. Ich koncepcja wyraża się w wykorzystywaniu niekonwencjonalnych motywów, które przyciągną uwagę odbiorców. Zainteresowani przesłanymi mailami przekazują je swoim znajomym. Dlatego właśnie ten rodzaj działań marketingowych nazywa się wirusowym. Im śmieszniejszy, straszniejszy czy bardziej szokujący będzie wykreowany przez nas materiał, tym większe są szanse na zyskanie popularności i osiągnięcie sukcesu.

Warunki sukcesu

Aby marketing wirusowy przyniósł nam spodziewane rezultaty, konieczne jest spełnienie odpowiednich warunków. Po pierwsze musimy pamiętać, że podstawową zasadą przygotowywania jakiegokolwiek materiału marketingowego jest wyznaczenie grupy docelowej. Bez tego cała kampania zakończy się fiaskiem. Zgodnie z jej zainteresowaniami i wymaganiami będziemy tworzyć nasz materiał. Konieczne jest stworzenie koncepcji, która wyróżni nas na tle konkurencji. Nasz pomysł powinien być niekonwencjonalny. W przypadku marketingu wirusowego możemy pozwolić sobie również na większą spontaniczność niż w reklamach telewizyjnych czy radiowych. Dodatkowo mamy również szeroki wybór narzędzi, za pośrednictwem których nasza marka będzie rozpowszechniana.

7.07
2010

Promocja strony internetowej a zaplecze techniczne

Tagi: , , ,

Kiedy tworzymy strony internetowej, zależy na nam, by została dobrze przyjęta przez internautów. Atrakcyjny wygląd oraz funkcjonalności to bardzo ważna kwestia, jednak nawet perfekcyjne wykonanie nie jest w stanie zagwarantować nam spektakularnych efektów. Aby nasza strona zaistniała w świadomości grupy docelowej, powinna zostać odpowiednio wypromowana w internecie. Konieczne jest podjęcie szeregu działań marketingowych, które pomogą nam osiągnąć sukces. Jednak bez odpowiedniego zaplecza technicznego serwisu nasze plany mogą zawieść.

Wybierz najlepszą formę promocji

Pierwszym krokiem jaki powinniśmy podjąć jest wybór środka przekazu, za którego pośrednictwem będziemy promować nasz produkt. Wśród najbardziej popularnych rodzajów reklamy wyróżnić możemy: telewizyjną, prasową, internetową oraz marketing wirusowy. Każdy z tych wariantów ma swoje dobre i złe strony.

6.07
2010

Rosnąca popularność serwisu dobrymechanik.net generuje nowe funkcjonalności

Tagi: , , ,

Serwis dobrymechanik.net to pomocny dla każdego kierowcy portal internetowy. Zaprojektowany i wykonany przez agencję interaktywną Desnet, stanowi cenne źródło informacji odnośnie warsztatów samochodowych, kontrolowania stanu technicznego auta oraz ogólnych porad dotyczących serwisowania samochodu.
Stale zwiększająca się liczba użytkowników, wśród których znajdują się nie tylko kierowcy, ale również posiadacze warsztatów samochodowych, zachęciła właściciela portalu do wprowadzenia nowych funkcjonalności. Agencja interaktywna Desnet przygotowała kilka nowych udogodnień.

Nowe możliwości dla kierowców i …

Obecnie każdy zarejestrowany kierowca, oprócz możliwości wyszukania warsztatu samochodowego, sprawdzenia opinii na jego temat oraz ocenienia go, ma szansę skorzystać z dodatkowej usługi jaką jest książka serwisowa. Wprowadzając podstawowe dane swojego auta, użytkownik może odnotowywać wszystkie naprawy ze szczegółowymi informacjami (jak data i rodzaj serwisu). Ta funkcjonalność pozwala na bieżąco kontrolować stan techniczny swojego samochodu.

17.06
2010

Janusz Korwin-Mikke zwycięzca w Internecie

Tagi: , ,

Czas wyborów nieuchronnie się zbliża, a kandydaci na prezydenta ze wszystkich sił zabiegają o najwyższe wyniki w sondażach. Nie każdy jednak potrafi korzystać ze wszystkich źródeł kontaktu z wyborcami, ignorując potęgę możliwości jaką jest internet. Wyjątek stanowi Janusz Korwin-Mikke, który, jak podaje „Gazeta Wyborcza”, w internetowych sondażach wyprzedził pozostałych kandydatów, w tym również Bronisława Komorowskiego i Jarosława Kaczyńskiego. Zgodnie z badaniami firmy Bluerank, jako niekwestionowany lider zdobył 51 proc. punktów w stosunku do maksymalnych możliwości. Wynik ten nie szokuje tak bardzo, ponieważ Korwin-Mikke jest właścicielem najlepszego serwisu internetowego, zrzeszającego imponują liczbę aktywnych użytkowników.

Jak Barack Obama

Korwin-Mikke to jedyny kandydat na prezydenta, który prowadzi zbliżoną formę działalności do Baracka Obamy. Zwycięzca wyborów w Stanach Zjednoczonych dbał o kontakt ze społeczeństwem, również za pośrednictwem internetu. Okazało się to jedną z głównych przyczyn jego wygranej.
Polski polityk od dłuższego czasu prowadzi swój blog, dzieląc się myślami z internautami. Nie ignoruje również takich serwisów społeczościowych jak Facebook czy You Tube, na którym posiada aż 924 filmy i 4053 subskrybentów. W tej dziedzinie Korwin-Mikke także wyprzedził swoich konkurentów.