Wpisy otagowane ‘efektywność’

24.08
2011

Desnet dla małego Tomka

Tagi: , , ,

Właśnie ruszyła strona internetowa, którą uruchomiliśmy dla małego Tomka Kośmidera – chłopca, który urodził z poważną wadą serca.

Dziecko przyszło na świat w grudniu 2010 roku, o wiele za wcześnie, bo w 30 tygodniu ciąży. Od chwili urodzenia synek państwa Kośmider przebywał przez 7 miesięcy w szpitalu na oddziale neonatologii. Oprócz wrodzonej wady serduszka, które u chłopca ma tylko jedną komorę, cierpi on również na szereg innych poważnych schorzeń, m.in.: zamartwicę, porażenie prawostronne nerwu twarzowego, niewydolność oddechową, wrodzone zapalenie płuc. Rodzice nie poddają się jednak i walczą o to, by dziecko mogło zacząć cieszyć się namiastką normalnego życia.

6.04
2011

Niekrytykrytyk.com – nowe odkrycie internetu

Tagi: , , , , , ,

Przyglądając się dwóm największym źródłom rozrywki, jakimi są Facebook oraz You Tube, możemy stwierdzić, że świat przybiera coraz bardziej karykaturalne kształty. Wśród tandety, fascynacji wątpliwymi talentami i śmietnikowego humoru można jednak wyłonić perełki… O tym, jak bez marketingowego wsparcia może się narodzić gwiazda, świadczy przykład jednego z najsłynniejszych polskich bloggerów.

16.01
2011

Owocny początek nowego roku 2011

Tagi: , , , ,

Właśnie rozpoczął się nowy rok, a wraz z nim nowe wyzwania. Na początku stycznia nawiązaliśmy współpracę z agencją interaktywną Maciaszczyk Interaktywny, stanowiącą część Agencji Reklamowej Maciaszczyk, która zajmuje się projektami w internecie. Wspólnie udało nam się stworzyć już dwie realizacje i mamy nadzieję, że nasza współpraca zaowocuje kolejnymi ciekawymi projektami.

Do tej pory efektywnie współdziałamy już z agencją artflash interactive oraz z norweską agencją creomedia. Stale działamy jako wykonawca lub podwykonawca, zajmując się kompleksowym tworzeniem stron WWW oraz serwisów internetowych. Dokładamy wszelkich starań, aby precyzyjnie wykonać każdy etap realizacji od przygotowywania szaty graficznej, przez kreatywny copywriting, aż po pełne oprogramowanie, zgodne z najwyższymi standardami internetu. Dbamy również o odpowiednie pozycjonowanie tworzonych przez nas witryn internetowych, zajmując się kompleksowymi działaniami SEO.

20.12
2010

Podsumowanie działalności w 2010 roku

Tagi: , , , , , , ,

Mijający rok był dla nas niezwykle pracowity. Nasza agencja nie tylko opiekowała się dotychczasowymi realizacjami, ale stworzyła również wiele interesujących projektów.
Wśród zadań wykonanych w 2010 roku znalazła się aktualizacja popularnego portalu student-gotuje.pl, wspierającego studentów oraz wszystkich ludzi żyjących w biegu cennymi poradami kulinarnymi oraz serwisu skierowanego do kierowców i posiadaczy warsztatów samochodowych dobrymechanik.net. Zatroszczyliśmy się [...]

7.12
2010

“Nakarm psa” – akcja charytatywna skuteczną kampanią wizerunkową

Tagi: , , , , , , ,

Budowanie pozytywnego wizerunku w internecie wymaga znajomości specyfiki jego funkcjonowania oraz wykorzystania odpowiednich narzędzi. Ponieważ każda kampania internetowa jest skierowana do użytkowników sieci, podczas jej planowania, warto rozważyć, jakiego rodzaju akcje przyciągną ich uwagę. Największym zainteresowaniem cieszą się konkursy internetowe oraz wszelkiego rodzaju przedsięwzięcia charytatywne.

Jako przykład ich zastosowania może posłużyć akcja zorganizowana przez serwis Szerlok.pl. Jej zasady polegają na zaangażowaniu internautów w pomoc dla schroniska dla zwierząt. Ogłaszając się na swojej stronie głównej oraz na portalu społecznościowym Facebook, zachęca użytkowników sieci do wejścia na swoją witrynę i wybrania psa spośród wymienionych na stronie, a następnie kliknięcia w jego zdjęcie. Po zebraniu odpowiedniej liczby głosów-klinknięć, Szerlok.pl wysyła zwierzęciu paczkę z karmą.

25.11
2010

Efektywny debiut Slimeo.pl

Tagi: , , , ,

Slimeo.pl to portal społecznościowy, który całkiem niedawno miał swoją premierę w internecie. Debiut ten odbił się w sieci szerokim echem. Serwis przeznaczony dla osób pragnących zdrowo i skutecznie schudnąć oraz prowadzić zdrowy tryb życia, został nie tylko dostrzeżony przez internautów, ale również przez branżowych dziennikarzy.
Portal Bankier.pl określił Slimeo.pl „młodym wilkiem e-biznesu” i umieścił wśród sześciu najciekawszych debiutów. Z kolei serwis MamBiznes.pl poświęcił mu cały artykuł. Takie wyróżnienie cieszy zarówno właścicieli strony, jak i wykonawców czuwających nad jej rozwojem, agencję interaktywną Desnet.

18.11
2010

Nowa odsłona serwisu student-gotuje.pl

Tagi: , , , ,

Student-gotuje.pl to popularny serwis dla miłośników kulinariów oraz wszystkich poszukujących inspiracji do przygotowania domowego posiłku. Ostatnio jego użytkownicy zyskali nowe powody do radości, ponieważ ruszyła jego nowa odsłona.
Odświeżony layout strony jest bardzo przyjemny dla oka, dzięki czemu cała witryna prezentuje się jeszcze ciekawiej. Dla wygody użytkowników zostały również wprowadzone liczne udogodnienia do portalowych funkcjonalności. Całą przemianę serwis zawdzięcza agencji interaktywnej Desnet.

5.11
2010

Korzyści posiadania firmowej strony internetowej

Tagi: , , , , , , , , ,

Obecnie każde przedsiębiorstwo dbające o swoją renomę posiada własną witrynę internetową. Stanowi ona podstawowy element jakiejkolwiek działalności w sieci. W szczególności wszystkie te firmy, które wiążą z internetem konkretne zamiary, powinny postarać się, by stworzyć jak najlepsze do tego warunki. Korzyści z posiadania firmowej strony WWW jest bardzo wiele, a dysponowanie takim środkiem stwarza cenne możliwości.

Świetne narzędzie marketingowe

Stworzenie firmowej strony internetowej to bardzo dobry zabieg marketingowy zarówno w przypadku początkujących, jak i dłużej prosperujących przedsiębiorstw. Na własnej witrynie zamieszczamy przede wszystkim informacje dotyczące firmy oraz ofertę. Dzięki temu każdy internauta odwiedzający serwis będzie mógł w łatwy i wygodny sposób zapoznać się ze świadczonymi przez nas usługami. Ciekawie zaprezentowane z pewnością przyciągną wielu zainteresowanych. Dzięki zastosowaniu odpowiednich funkcjonalności (jak forum czy blog) możemy również zapoznać się z ich preferencjami, co pomaga kontrolować efekty naszej działalności. Konieczne jest jednak, by zatroszczyć się o to, by użytkownicy mieli do niej jak najlepszy dostęp.

7.10
2010

SEO PR – synergia słowa i nowoczesnej technologii

Tagi: , , , , ,

Obecnie każda firma dbająca o swój wizerunek posiada własną witrynę internetową. Jednak, by odniosła sukces, stała się zauważalna i nie utonęła w morzu innych, konieczne jest podjęcie dodatkowych działań. Ponieważ internauci poszukujący informacji, najczęściej korzystają z przeglądarek internetowych, ważne jest, by nasza strona znajdowała się na wysokiej pozycji. Aby to osiągnąć, najlepiej wykorzystać SEO PR. Dzięki takim narzędziom każde przedsiębiorstwo zyskuje możliwość na stworzenie pomostu w komunikacji pomiędzy nim a jego otoczeniem.

Co to jest SEO PR?

SEO PR to połączenie zabiegów z zakresu Public Relations oraz działań SEO (czyli search engine optimization), które mają na celu pozycjonowanie stron WWW, m.in. poprzez nasycenie ich treści słowami kluczowymi. Dzięki takim frazom roboty wyszukiwarek internetowych klasyfikują daną witrynę na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Upraszczając, możemy powiedzieć, że SEO PR polega na odpowiednim konstruowaniu tekstów PR. Jednak całość działań nie ogranicza się jedynie do słów kluczy. Wszystkie materiały muszą być bowiem jak najlepszej jakości, z racji tego, że kieruje się do różnych odbiorców, głównie dziennikarzy oraz klientów firmy.

25.08
2010

Płatna reklama w serwisie Facebook

Tagi: , , , ,

Rosnąca popularność serwisu Facebook oraz ogromne liczby korzystających z niego użytkowników, sprawiają, że jest to idealne miejsce na przeprowadzenie akcji marketingowych. Dzięki temu mamy szansę dotrzeć do szerszego grona odbiorców i to mniejszym kosztem. Jeśli zdecydujemy się na taką formę promocji, mamy do dyspozycji trzy rodzaje płatnej reklamy: Social Ads, Engagement Ads oraz standardowe reklamy bannerowe.

Social Ads

Najbardziej powszechną formą reklamy na Facebooku jest Social Ads. Jedną z największych zalet tej opcji stanowi możliwość wytypowania grupy docelowej na podstawie wyznaczonych przez nas kryteriów. Przykładowo, jeśli nasza kampania reklamowa kieruje się do osób uwielbiających podróże, możemy zwrócić się bezpośrednio do tych użytkowników, którzy mają zaznaczone takie preferencje w swoich profilach. Możemy również zawężyć wybraną grupę odbiorców do użytkowników mieszkających w konkretnym kraju ( przypadku niektórych państw nawet w województwa i miasta). Dodatkowo każdy, kto posiada swoje konto na Facebooku i jest również administratorem stron, twórcą aplikacji lub założycielem wydarzeń ma także opcję targetowania użytkowników korzystających właśnie z tych usług.