Wpisy otagowane ‘akcja charytatywna’

24.08
2011

Desnet dla małego Tomka

Tagi: , , ,

Właśnie ruszyła strona internetowa, którą uruchomiliśmy dla małego Tomka Kośmidera – chłopca, który urodził z poważną wadą serca.

Dziecko przyszło na świat w grudniu 2010 roku, o wiele za wcześnie, bo w 30 tygodniu ciąży. Od chwili urodzenia synek państwa Kośmider przebywał przez 7 miesięcy w szpitalu na oddziale neonatologii. Oprócz wrodzonej wady serduszka, które u chłopca ma tylko jedną komorę, cierpi on również na szereg innych poważnych schorzeń, m.in.: zamartwicę, porażenie prawostronne nerwu twarzowego, niewydolność oddechową, wrodzone zapalenie płuc. Rodzice nie poddają się jednak i walczą o to, by dziecko mogło zacząć cieszyć się namiastką normalnego życia.

20.12
2010

Podsumowanie działalności w 2010 roku

Tagi: , , , , , , ,

Mijający rok był dla nas niezwykle pracowity. Nasza agencja nie tylko opiekowała się dotychczasowymi realizacjami, ale stworzyła również wiele interesujących projektów.
Wśród zadań wykonanych w 2010 roku znalazła się aktualizacja popularnego portalu student-gotuje.pl, wspierającego studentów oraz wszystkich ludzi żyjących w biegu cennymi poradami kulinarnymi oraz serwisu skierowanego do kierowców i posiadaczy warsztatów samochodowych dobrymechanik.net. Zatroszczyliśmy się [...]

7.12
2010

“Nakarm psa” – akcja charytatywna skuteczną kampanią wizerunkową

Tagi: , , , , , , ,

Budowanie pozytywnego wizerunku w internecie wymaga znajomości specyfiki jego funkcjonowania oraz wykorzystania odpowiednich narzędzi. Ponieważ każda kampania internetowa jest skierowana do użytkowników sieci, podczas jej planowania, warto rozważyć, jakiego rodzaju akcje przyciągną ich uwagę. Największym zainteresowaniem cieszą się konkursy internetowe oraz wszelkiego rodzaju przedsięwzięcia charytatywne.

Jako przykład ich zastosowania może posłużyć akcja zorganizowana przez serwis Szerlok.pl. Jej zasady polegają na zaangażowaniu internautów w pomoc dla schroniska dla zwierząt. Ogłaszając się na swojej stronie głównej oraz na portalu społecznościowym Facebook, zachęca użytkowników sieci do wejścia na swoją witrynę i wybrania psa spośród wymienionych na stronie, a następnie kliknięcia w jego zdjęcie. Po zebraniu odpowiedniej liczby głosów-klinknięć, Szerlok.pl wysyła zwierzęciu paczkę z karmą.