7.04
2011

Wzmocnij swój wizerunek – stwórz serwis społecznościowy!

Tagi: , , , ,

Portale społecznościowe to obecnie nie tylko miejsce rozrywki i wspólnych spotkań internautów, przede wszystkim stanowią one doskonałe narzędzie wizerunkowe i marketingowe. Zamieszczane tutaj reklamy docierają dokładnie do wyznaczonej grupy docelowej, a profile stworzone przez firmy dają większe szanse na lepszą komunikację z odbiorcami. Rozwiązanie to stało się obecnie na tyle popularne, że wykorzystuje je większość przedsiębiorstw. Jednak wciąż pojawiają się nowe opcje, z których warto skorzystać.
https://www.pass4lead.com/200-125.html
https://www.pass4lead.com/200-310.html
Jeżeli prowadzimy działalność, która związana jest z dziedziną zrzeszającą wielu ludzi, jak np. motoryzacja, kulinaria, moda, sport, podróże czy wędkarstwo, możemy pójść krok dalej i stworzyć własny portal społecznościowy. W szczególności dotyczy to czasopism i gazet. Większość dobrze prosperujących magazynów posiada 200-355 vce własne strony internetowe, gdzie czytelnicy mogą przejrzeć wybrane artykuły, sprawdzić nowości https://www.pass4lead.com/640-916.html oraz prowadzić dyskusje na forum. Dla niektórych jednak to za mało. Warto więc rozważyć możliwość stworzenia serwisu, który oferowałby użytkownikom znacznie więcej, a https://www.pass4lead.com/642-732.html jednocześnie wzmacniał wizerunek marki.

Takiego zabiegu podjął się kwartalnik wędkarski „Karp Max”, od lat cieszący się sporą popularnością w branży jako jedyny całkowicie poświęcony wędkarstwu karpiowemu i łowieniu karpi. Stworzony przez agencję interaktywną Desnet serwis społecznościowy został wyposażony w zakładki prezentujące wiele 300-101 vce ciekawych informacji dotyczących sprzętu karpiowego, łowisk karpiowych, a także w bloga oraz przestrzeń przeznaczoną do dyspozycji użytkowników. Dzięki temu pismo zyskało większą szansę na 210-060 vce przyciągnięcie czytelników i umocniło 300-075 vce nie tylko swój wizerunek, ale także rynkową pozycję.

Komentarze są wyłączone.